Word Association voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Woordassociatie - Een leuk en ontspannend spel voor iPhone

Word Association is een spel dat is ontworpen voor iPhone-gebruikers die graag puzzels oplossen op een leuke en ontspannen manier. Het spel is ontwikkeld door Funnerware LLC en is beschikbaar in de categorie Games. Met dit spel kun je paren van gerelateerde woorden matchen, zoals synoniemen, tegenstellingen, delen van een samengesteld woord, of gewoon woorden die bij elkaar passen.

Het spel wordt geleverd met 40 gratis puzzels, en als je meer wilt, kun je honderden extra puzzels kopen. Als je vastloopt, zijn er hints beschikbaar om je te helpen de puzzels op te lossen. Word Association is een perfect spel voor liefhebbers van legpuzzels, galgje, woordzoekers en kruiswoordpuzzels. Het is een uitstekende manier om de tijd te doden en tegelijkertijd je brein actief te houden. Probeer Word Association vandaag nog en geniet van urenlang plezier met het oplossen van puzzels!

Programma is beschikbaar in andere talen

Word Association voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 2.0.10

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Word Association

Heeft u geprobeerd Word Association? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.